burda bi çoğu annemiz aşıları karşı gerek duymadım gereksiz bu aşılar diyenler var ama gerekli Başımızdan geçen olayı anlatıyorum daha yeni oldu
Eltimin torunu önce iştahı gitmiş sonra başını dik tutamamış konuşamamış halsizlik olmuş sonra eltimin kızı kızının saçını tararken çığlık atmış o an hastaneye götürmüşler menenjit hastalığına yakalanmış beyninde yüzük kadar bi şişkinlik görmüş doktor mr çekilmiş iltihaplanmış 1 haftadır hastanede yatıyor yemek ve su içmek istemiyor zorla yediriyorlar Şuan durumu biraz iyi geç kalsalardı Bebek şuan hayatta olamazdı Lütfen Aşılarını yaptırın önemsiz dediğiniz bu aşılar çok önemli