TulayMom 1 Ay 23 günlük bebeyim emzidigini geri cikariyo doktora goturdum reflusu var dedi geviscon verdi toz sutuma karistiirp veriyorum biseye yaramadı napmam gerekiyo
Rikaa TulayMom emzirirken kafasini dik tutmalisiniz. Emzirme sonrasinda 20 dk boyincs kafasi dik durmali.
escmrk TulayMom bende gaviscon toz verdim günde 2 kez veriyodum yetersiz gelince 3e çıkardım o bitince şjruba geçtik. Şırıngayla veriyorum emzirmeden önce kusması epey azaldı
SEDANURRRR TulayMom 30 derecelik açı olsun yatırırken yedikten sonrada hemen yatırma biraz oyala ve az az sık sık besle gerçi biliyosundur bunları ama yinede yazayım dedim 🌸
Eylul-1 5 aylık olucaz 10 gün sonra bi bebek bu kadar kusabilir takmıyorum artık afiyet olsun diyip sabırla üst değiştiriyoruz kusması için hiç bi ilaç içirmedim işe yaramıcağına eminim o yüzden takılma yani geçicek inşallah biz hala kusuyoruz 😂
Krm91 Eylul-1 5 aylık olduk hala aynı.Kilo alımını etkilemediği için ilaç vermiyor doktorlar ve inatla geçecek diyorlar.Artık geçeceğine olan inancımı yitirdim,ömür boyu kusucak gibi geliyo,sinirlerim yıprandı iyiden iyiye😂
eylul_asel Bizde 15 günlüğz günde 5 defa elbise değişiyorm engel yok gaviscon kullandık geçmiyor reflü maması var onu aldım kabız yapıyor ne yapcam sasiridm bende sabır 🤷
escmrk TulayMom mama veriyodum yaklaşık 2 aydır çok kustuğu için sütüm yetmiyordu. 2 gündür kusmamıştı ama az önce mama verdim yaklaşık 1 içinde hepsini kustu. Sanırım mama fazla geldi. Bide çok hıçkırıyodu o geçti
Ozlemaras TulayMom merhabalar sık sık ve az emzirmelisiniz,emziriken ve emzirdikten sonra kafası eğimli tutmalısınız,reflü yatağı mutlaka alın çok işe yarıyor😊