Beyza_momss ya bır sey yapamadık bır de ustune gazı da coktu durmadan dr a gıdıyorduk makattan ınce hortumla gazını cıkartıyorlardı o derece fazlaydı ama mucıze gıbı bır sey oldu 4,5 5 aylıkken hepsı kesıldı ne gaz kaldı ne kusma. Cocugum cok sefil oluyordu ama kılo alımı ıyıydi. Mama da almıyordu emdıgını de kusardı cogunlukla, sütü cok guzel yarardı yengemın. Gunluk 8-10 defa kıyafet degıstırdıgımızı bılıyorum.Bız bı memeyı emınce hemen dıgerıne gecırmıyorduk gazını alıp bıraz bekletıyorduk 5-10 dk gıbı sonra dıger memeyı alırsa verıyrdu yengem ya da bebek tek memeyle ıdare ederdı bazen. Hemen kaldırmazdık memeyı bırakınca bı sure daha emzırır pozısyonda ya da cok az daha yuksek sekılde bekletıyorduk yavas yavas kaldırıyorduk yan sekılde tutarak gazını cıkarttıgımızı bılıyrm bebısı dık tutarak degıl yanı tam anlatabıldım mı pozısyonu 🤱🏻 Bu sekıl ama bıraz daha dik olacak, ya denemedıgımız sey kalmadı oyle soyleyeyım🤯 cok gecmıs olsun bebısınıze de 9 ayı bulur dıyorlar ama erken de gecebılır. Kılo alımı ıyıyse ıcınız rahat olsun cabuk toparlıyorlar🤗