Bluepearl Selamlar.Bebeğim 6 aylık.Anne sütü alıyor sadece.Suyu neyle vereceğim? Günde ne kadar vereceğim? Biberon hiç vermedim,sadece doğduğunda yoğun bakımdayken biberon kullandı.Çay kaşığınla ver diyor sorduklarım.Sizce?
mummy Bluepearl zaten ilk su verince benimki öyle kana kana içmedi bir damla iki damla ben biberonla veriyorum biberon kullanmayı tam bilmiyor ama bir iki damla gidiyor ağzına. Kaşıkla deneyebilirsiniz
Bssrr Bluepearl çay kaşığıda olur alıştırma bardağına 6 aylık kızım alıştı 😄 o şekildede olur bizimkide hiç biberon kullanmadı
Bluepearl Annecik03 Anne sütü yeterli dedikleri için vermedim ben de...Ek gıdaya başlamadık ama suya başlıcam,Mersin çok sıcaaak.
Ezgi_Nisan Bluepearl havanın sıcaklığıyla su içmelerinin bir bağı malesef yok🤷🏽♀️ Sütünüzü sağıp bekletin. Bir süre sonra alt katın su olduğuny göreceksiniz. Bu yüzden anne sütünden su ihtiyacını karşıladığı söyleniyor zaten. Bir de en önemli sebep yenidoğanlarda hassas oldukları için sudan mikrop da kapabiliyorlarmış bu yüzden ilk 6 ay vermek yasak. Ek gıdayla başlatıyor doktorlar.
Buketasell Benim kizim 4 aylik bnde biberinla veriyorum bu ay basladim cok sucak basta kasikla veriyodum agzina bi baktim pamukcuk olmus sonra biberonla vermeye baslasim eliyle tutup iciyo doktugu zmnda agzini kapatyorum oyle oyalaniyor
Buketasell Bluepearl vlla canim hic bilmiyorum simdi yine oldu su icirdim biberonla gecti ilk dogdugunda karbonatli su yaotim gogus ucuma surdum hep emzirdikten sonra
Bluepearl Buketasell Buketasell Geçmişler olsun.İnşallah geçer bir an önce 🙏 Ben de bir ara pamukçuk var sandım panikledim ama epstein incileri denen şey varmış damağında.
Bluepearl Buketasell gecici demisti doktor ama gecmedi...boyle damaginda sıra sıra inci gibi beyaz yuvarlaklar var
Bluepearl Ezgi_Nisan evet herkes öyle diyor.ben de öyle düşünüyorum size katılıyorum ama bir kısımda veriyor suyu...önümüzdeki hafta ek gıdaya başlayacağız bakalım,o zaman nasıl olacak