Mucizemsin21 geç bile kalmışsınız keşke doğduğu gibi yaptırsaydınız bez olduğu için hemen iyileşiyor daha fazla beklerseniz daha zor oluyor yiğenimin bazı sebeplerden ötürü 8 aylık yaptılar genel anestezi aldı sonrası çok zordu bebek hareketlendiği için bez yapıştı bi kaç kere ayılması falan sıkıntılıydı öbür yeğenimde 10 günlüktü olduğunda 3 günde iyileşti lokal anestezi ile yaptılar