2maviboncuk Nurgrvn En son 45tl yi bulunca almayı bıraktım yapısı kalin ama fena değildi şuan kaç TL oldu acaba
baloglum_e Jenny willy bir defa denemek için aldım bitane kullandim sadece hiç begenmedim paket olduğu gibi duruyor
Nurgrvn Merve1134 ben kullanıyorum çok memnunum ama ona da zam gelecek diye bimi araştırmaya çıktım 😄😄
sevval_celik 2maviboncuk sleepy 17 tanesi 70 lira olmuş uçmuş fiyatları bende şoktaki babland markasını kullanıyorum
Wolverine Nurgrvn biraz kalinn ve kalıbı dar gibi. Numara sıkıntısı olmasa kullanabilirdim belki. Ama önlem bebek bezini öneririm ✓
nurelem Nurgrvn burada bir arkadaşı dinleyip A101 bezi almıştım denemek amaçlı almas olsaydın, aşırı derecede pişik yapmıştı birdaha da hayatta kullanmam, bezi bitmişti mecburiyetten almıştım ben hiç önermem
Winnithepooh nurelem bence bu hafta indirimde idi 101 soffio bezi aldim 70 li riske girip sleepy kullanırken bi ondan bi ondan taktım ve sorun yaşamadım hatta sabah 2 paket daha aldim vallahi sleepy sizidriyor bari ucuz olan bez sizdirsin dedim ama her beze bebegin tepkisi farklı okuyor sansinizq iyi gelmemiş bebise
Yagmur46 Nurgrvn Jenny willy bezin adı. Ben de bir dönem kullanmıştım çok da memnundum açıkçası. Biraz kalın bir bez ama ben pişik taşma gibi şeylerle hiç karşılaşmadım. Bırakma sebebim de indirimden toplu bez almıştık daha uyguna geldiği için o şekilde bırakmıştık. Memnundum yoksa
Ayazmom1 Nurgrvn BİM’in bezi kremli olduğu için pek sağlıklı bulmuyorum ben zaten yapısıda ince pek kaliteli bir ürün değil yani