Nrdnnnn merhaba kızım anne sütünden başka birşey kabul etmiyor. evolvia ve hipp mama denedim içmedi. anne sütü tadına en yakın mama önerisi olan var mı?
midekoruyucu Nrdnnnn ya tadı neye kime göre benziyo acaba o hipp ne kadar kötü tadı ve kokusu 😬 bi ara vermek zorunda kaldım çocuğuma üzülüyordum bu iğrenç şeyi sana veriyorum kusura bakma kızım diyordum ☹️ Hepsinin tadı öyle mi bilmiyorum hippten başka almadım
Beyza_momss midekoruyucu ay bide şapırdıyodu ya bizim kusmuklu 😂 tadına baktım metal tadı var kekremsi kekremsi değişik bişey dedim bunun nesine şapırdıyosun sen
TheBaby Nrdnnnn Hepsi anne sütüne yakın. Çünkü mama pazarlama tekniği bu. Bizim annelerimiz de anne sütüne en yakın benim kullandığım diyor🤣
Brfn Nrdnnnn Golden Goat keçi sütlü mama hem anne sütüne eş değerde keçi sütü hemde gaz problemi vs. Yapmiyo ve tadı güzel bebeğim bütün mamaları ıcti en çok sevdiği Golden Goat oldu..
Beyza_momss Nrdnnnn Ben ilk 10 gün ememedigi için sma kullanmistim memnundum gaz problemi falan olmadı gayet güzel yedi kilo aldı
sarmaliklahana Nrdnnnn dogdugundan beri SMA optipro verıyorum. Doktorumda demişti anne sütüne en yakın dıye ama bilemem içer mi.? Küçğk paket alın deneyin. Kızım 3 aylık
Efem123 Nrdnnnn Aptamil deneyebilirsin canım benim bebeğimde aynı anne sütü alınca hiç bı mamayı içmiyor Aptamil alıyorum şuan sütüm az olduğu için arada veriyorum pek sevmiyor ama yinede iyi kotu içiyor aptamil tadı diğerlerine göre daha iyii bence