acimavi ben pek bakıcıdan yana değilim hatta hiç değilim sosyalleşmesi için iyi bir okul vs bu tarz yerlere vermeye çalışıcam, memleketim giresuna gidemedim hiç 2 senedir biraz oğlum büyüsün gezincem vs derken 2 yaşı geçerken iş bakıcam onada uygun Bi yer bulursam çalışıcam mabul asgari ücretle tek Bi kişi yetmiyo