Sinemikra Kızlar bugun esimin dogum gunu ve küçük bebegım oldugu için evden cıkıp bırseyler hazırlayyamadım ama neler yapabilirim fikirleriniz neler ?
ketcapli_lahmacun Sinemikra Pasta sipariş etme şansın varsa et. Küçük mumlarla etrafı süsleyebilirsin. Çeşitli mezeler ve sevdiği yemekleri yapabilirsin. 😊😊
laliko35 Sinemikra ben de doğum gününde kızım la eşimin resminin olduğu bi pasta yaptirmistim 😇 akşama da yemek yedik 🤣
Balkizlarim Sinemikra Güzel bir masa notlar sevdiği aparatif şeyler yapmıştım balonlar güller vs Cook beğenmişti benim çok nadir dışarı çıkarın 3 tane olduğu için farklı farklı yöntemler denerim evde bu yüzden 😁💜
laliko35 Sinemikra [url=https://www.hizliresim.com/dwia9kk][img]https://i.hizliresim.com/dwia9kk.jpg[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/13og80y][img]https://i.hizliresim.com/13og80y.jpg[/img][/url] biz çok abartı şeyleri seven bir aile degiliz 🤣 3 ekim ❤