Minikuzu Merhaba doğum yapalı 2 yıl oldu spora yazıldım ilk seansa gittim fakat karnım aşırı ağrıyor. Acaba zararlı mı ya? Serzeryan olup cardio fitnese giden var mı?
luluuu Minikuzu ben 2bucuk aydır yapıyorum 18 ay geçti sezaryen üzerinden bir sıkıntı yaşamadım. Kendinizi çok zorlamış olabilirsiniz karın kaslariniz çalışmaya başlamıştır o yüzdendir bir kaç gün sonra geçer diye dusunuyorum
Cigdemss Minikuzu ben evde yapıyorum öncedende yapıyordum ağırlık antremanı . Sıkıntım yok şükür 5,5 aynoldu
Haticelif Minikuzu sızlaması çok normal, karın kaslarınız çalıştığı için öyle hissediyosunuzdur ilk 6ay spor yapılmamalı, hamlığınız vermiş olduğu erkidir diye düşünüyorum
Minikuzu Cigdemss maşallah benim 2 yıl oldu belkide ilk günden yoruldum diye öyle ağrıdı çok korktum birşey olur diye
Mrsanne Ben 6 ay önce sezeryan doğum yaptım 3 aydan sonda başlamıştım spora doktor bir sakınca olmaz demişti. Hala hergün fitnes ağırlık sporlarımı yaparım. Ameliyattan değildir sizin ağrılar bence kaslar alışma sürecinde olduğu içindir