Nest Kızlar 1 yaş sonrası beslenme düzeniniz nasıl oldu. Ben hala eski düzen 2.5 3 saatte bir yemek yediriyorum. Böyle yapma sabah öğle akşam yesin diyenler var. Kafam karıştı. Sizler nasıl yapıyorsunuz?
birfincantuzruhu Nest kahvaltı veriyorum öğle fiks çorba ara öğün meyve veya kurabiye akşam da biz ne yersek onu yiyor. Daha doğrusu yedirmeye çalışıyorum 🙈😂
Aliasya Nest kahvaltı ara öğün çorba ara öğün doyurucu bırşeyse akşam mamasını ıcıyordu ama 14 ayda bırakmıştı o yüzden akşam yemegı yıyordu ara öğünden sonra 😂 kapanış
Yakupuras Nest bence doğru yapıyorsunuz sık sık az az besleme yani sabah güzel bir kahvaltı yatmadan meyve veya yoğurt öğlen çorba yatmadan kek yada kurabiye akşam yemeği yatmadan süt gibi ana ve ara öğünler olmalı gelişme çağındalar ihtiyaçları var