ly35 bizim çok ciddi bir hastalıktan dolayı kaka yapamadığı teşhis edildi. Bağırsağın bir kısmında gevşemeyi sağlayan sinir hücresi yokmuş, bu sebeple yapamıyormuş kakasını ameliyat oldu o kısım alındı, ama bu seferde birikip bekleyen taşlaşan kakalar bağırsak duvarını, duvarın alçıyla sıvanması gibi sıvamış. Şimdi bağırsağın temizlenip, normal çalışmaya başlamasını bekliyoruz. Bizim çok ızın bir süreç var önümüzde. İnşallah sizin dulcasoft ile kısa zamanda tamamen hallolur.