Sucukluyumurta11 Sabah leslie 3 mile yapıldı, tarçınlı türk kahvesi içildi. Aralıklı oruç yapacağım 16:8. Umarım güzel sonuxlar alırımmm♥️ Sizde durumlar nasılll
Meryemcez Sucukluyumurta11 bende de tarçınlı türk kahvesi içildi birazdan kızımı uyutcam ve 30 dk leslie ve 500 ip atlama yapcam aksam da 15 dk ergin kırbaç + 500 ip atlama pazartesi basladim bu rutine ama onun oncesinde de 2 hafta leslie ve 500 ip atlama yapiyordum yine de yeterince gitmiyor kilolar🤦♀️
Mlke301020 Sucukluyumurta11 15 hafta oldu yani Eylül 1 de başladım şu anda 17,600 verdim 78,3-60,7 düştüm ☺️
surass Bende dün başladım leslie ’ye. Bekarken faydasını görmüştüm. Ama şimdi baya hamlamışım 🙈 umarım istediğimiz kiloyu verebiliriz
Denizlina Sucukluyumurta11 bende 1 aralıkta başladım diyete diyetisyen ile çarşamba tartı günüm 6,3 kg vermişim daha yolum çok uzun
Minikkusunannesi-1 Sucukluyumurta11 benimde bugün 3. Günün aralıklı oruçta 66yla başladım bu sabah dayanamadım tartıldım 64.500 💃🏻
Minikkusunannesi-1 Sucukluyumurta11 sabahları filtre kahve içiyorum bir kupa 12 gibi kahvaltı yapıyorum ara öğün dün bi kase yogurt yedim iki akşamdır salata yiyorum :)