Ruzgarinannesiiii Yumurta beyazi meselesi artık çoğu doktor tarafından kabul görülmüyor. Yani 6 ay dolunca hemen beyazı tadım yaptırmamak gerekir ama 8. Ay yani tadım ayı bittikten sonra alerjik bir bebeğiniz yoksa az miktarda tadım yaptırıp gözlemleyebilirsiniz. Ben bebeğime 7. Aydan beri tam Yumurta veriyorum severek yiyor hamdolsun bir sıkıntı da olmadı. Tabi isterseniz doktorunuza danışın. Ek olarak muz, tahin-pekmez, peynir, sebzeli omlet vs seçenek çok :)