Umudum38 35 günlük bebegim var biogia ve bir cok sey gaz ilaci denedik gazi icin ama gecmedi simdi de nurse harveys colex aldik onu deneyecegim ama kapagindaki tozu yanlışlıkla döktüm ya oyle icirsem ise yaramaz mı 😔
Tuos2306 Umudum38 nurse sap simplex vs hepsini kullanmıştım. En son biogia kullandım ve düzenli kullanımda faydasını gördüm. Hemen geçmesini beklemeyin zaten. Düzenli hergn aynı saatte verin. Belki ozaman fayda eder yani bzde etmişti
gizemalper Umudum38 toz gereksiz olsa oraya koymazlardı canım. Bende onu kullanıyorum eczacı kendisi karistirip veriyor hep.
Umudum38 zakdeniss evet canim ya onun içindeki tozu siseye döküp kullanmak gerekiyormus anladigim kadariyla ama ben önü döktüm yanlışlıkla 😔 ise yarıyor mu peli sizde gaz sorunu icin
gizemalper zakdeniss ilk acarken kapagi cevirince toz icine boşaliyor canim belki acarken dikkat etmemisindir kirmizi bi bölüm var kapakta orda toz.
zakdeniss Umudum38 bana tozdan falan bahsetmedi canım ben öyle kullanıyorum 33 günlüğüz 1haftalıkken başladım işe yarıyor. Düzenli veriyorum ama bakıyorum rahat olduğu gün tek öğün veriyorum.
zakdeniss Umudum38 2 öğün veriyorum doktorumuz 1 çay kaşığı yeterli dedi çoğu zaman yarim çay kaşığı veriyorum hatta canım.
Umudum38 gizemalper bizim ki karistirmadan vermis bende orayi actim birden döküldü yenisini almak lazim o zaman 😏