Pmbgl Kızlar bebeğim 9 buçuk aylık 7 gün geciktim 4 günde test yaptım negatif çıktı bugün bir test daha yapsam çıkar mı kan verdim ama geç çıkacakmis sonuç
Rubab_Mommy Pmbgl 7 gun gecikdiyse idrar testinde cikardi hamile olsaydiniz.Emziriyosaniz gecikme olmasi normal.Bende emzirdigim donemde 15 16 gun gecikme oluyodu
Pmbgl Rubab_Mommy emziriyorum ama hiç böle olmamıştı bu güne kadar idrar testini 4. Gün yaptım çıkmayabilir belki diye bugün tekrar yapcam bugün 7. Gün