3 ay 3 günlük bebegim. Kendi so büyük tuvaletini yapamıyor 1 aydan sonra hep ben yaptırdım 2 gündür yaptırmıyorum ama sıkıştı artık doktor yaptırma dedi ama bebek çok huzursuz sürekli ikinip zorlanıyor geceguzel uyuyordu bugün uyumadı bu sorun yüzünden sanırım sizce birwz daha yaptıralımiyim. Karnına masaj yapıp bacaklarını bastırıyor yag sürüyorum bu şekilde