Bir yaşından sonra doktor kilodan kaynaklı mamayı kes dedi . Ama hemen kesemeden 14 15 ay gibi ara ara süt vermeye başladım süt mama şeklindeydi . 1 yaşında denediğimde çok kusuyordu . Doğal süt köy sütü pastörize süt çeşit çeşit süt denedim hep kustu . Israr etmedim . 14 15 civarıda laktozsuz süt verdim kusmadı . Bir sabah bir de akşam yatmadan önce içmeleri var benimkinin zaten . Biberonla birşey içmeden uyumuyor .