aysres Kızlar ılk cocugum tecrube yok merak ettım bı konu, gunde kac kez kaka ve altını ıslatması ? Bılenınız varmı acaba
Toprak_ aysres bizim ilk zamanlarımızda 2-3veya 4 kez kakalı bez alıyordum idrarli bezle toplamda günlük 12-13 bezi buluyordu canım
C-mom aysres günde 4 çiş 4 kaka oluyorsa doyuyordur demişti benim doktorum. :) genelde de geçiyor hatta bezler
aysres Toprak_ cok sagol canım renk sarı gıbı demı, benımkı daha 12 gunluk gaz damlası versem olurmu. Ve 2/3 saate bır emzırmem yeterlımı canım gunduz ve gece
Toprak_ aysres evet renk sarı ve içinde parcacıklar oluyor. 2-3 saate bir emzirmk ideal özellikle sarılık olmasın diye. Bn hıc gaz damlası vermedim ama doktorlar birsey olmax ver demıstı. Bn karnına masaj yapıyorum bacaklarına da gax için bide cok zorda kalırsam acı elma yagı ile birer damla ayaklarının altına masaj yapıyorum
aysres Toprak_ ha ıy ozmn canım ıcım rahatladı, bıde ben emzık de verıyorum ancak oyle uyuyo, acaba vermesemmı yoruluyormudurkı
C-mom aysres daha 12 günlük yeni yeni düzene giriyo olabilir annesi 😊 sadece anne sütü mü alıyor mama da alıyor mu. Ayrıca mama da alıyorsa kakalı bez biraz daha az olabilir veya kaka düzeni biraz daha geç oluşabilir. İlk ay zaten gözlem ayıdır kesin sonuç ilk ay kilo artışına göre belli olur zaten 😊 merak etmeyin bol bol emzirin 🙏
Toprak_ aysres bn cok karsıydım emziğe ama hayat kurtarıyormus bn verdim cok zorda kaldıgım için zaten öyle sürekli de emmiyo emzigi suan da
aysres C-mom canım tek anne şütü mama vermıyorum, haklısın daha kucuk duzene gırmesı gerek ınsAllah kılo alımı ıydır, gunduz/gece 2/3 saate bır emzırıyorum yeterlıdır ınsAllah.
aysres Toprak_ benımkı sureklı emıyo canım, emzırdıkten sonra rahat duruyo ondan sonra gene baslıyo bende emzık verıyom oyle uykuya dalıyo. Erkek canım
Toprak_ aysres benim ki erkek bixde 2 bucuk aylık olduk bizde sadece anne sütü ile besleniyoruz rahat ol cocuk istedikce emzir emzirme süreleri 20 dakkayı gecmesin ben ilk zamanlar yarım saat kırk dakka emziriyordum reflü cıktı basımıza fazla emzirmekte reflü yapıyormus bide gaz yaparmıs fazla emzirmek
Toprak_ aysres bende uyuturken emzik veriyorum vermeyen yoktur her halde dediğim gbi ben cok karsydı. Hatta emzik bile almadık 15-20 günlükken aldık bizde emziği
Maviyesil121212 aysres doktorum sadece anne sütü alıyorsa günde 8 kere yapması da normal 8 günde 1 yapması da normal demişti kaka icin
aysres Maviyesil121212 oylemı canım ıcım rahatladı düne kadar hep yapardı 4 kere fln bı anda oyle olunca merak ettım
aysres Toprak_ bende basta oyle yaptım canım bır kac gundur 15/20 dkk emzırıyom bazen 10 dkk da emıyo az degılmı canım
Toprak_ aysres bence az degıl benim doktorum ilk 5 dakıka cocuk midesinin %80 inin dolduruyor demisti demişti. Bende reflüden dolayı şimdi 10-15 dakka emziriyorum 3 bucuk saat sonra acıkıyo aglamaya başlıyor
Toprak_ aysres biz 2 bucuk aylığız. Uzun süre emzirme de reflü yapıyormus doktorumuz öyle dedi. Kusuyorsa agzından köpük köpük tükürük cıkıyorsa reflüymüs. Kusma beynır gibi kesik kesik de olabiliyor yada kıvamlı da olabiliyor.