Bebeğim 10,5 aylık 2 gündür kabızlık sorunu çekiyor. Doktor yumuşatsın diye krem vermişti, karıştırıp poposuna ondan sürüyorum 2 gündür. Duphalac veriyorım. Zeytinyağı içiriyorum sıvı veriyorım. Mamadan değil SMA ya geçtik 3 ay oldu Aptamil den rahatlamıştı. Nasıl geçecek kızlar bu kabızlık lütfen yardım edin 🙏🏻🥺 gece 3 defa bağıra bağıra ağladı yaparken acıyor diye. Zehir oldu ikimize de 2 gündür hayat 😭😭napıcam başka çok acil yardım