6 aylık oğlum. Yatagında sallanma ile uyur ve kendi yatagı olmasa asla uyumaz. Yeni bir huyu çıktı Yaklaşık 15 gündür uyku arkadası olmadan uyumuyor.yatagına yatınca bikaç ağlama (önceden yoktu) uyku arkadasını verıyorum susuyor veya uyanıyor aglıyor uyku arkadasını verıyorum susuyor. Sarılarak uyuyor. Öncesinde battaniyesine yapardı bunu bende o yuzden uyku arkadası alıp verdım müzikli. Şimdi durum bu olunca uyku egitimine hazır demek mi oluyor yoksa başka bir durum mu anlayamadım. Neden sarılma gereği duruyor