sevgii_123 bayağı bir şey almıştım , gorseldeki gibi gelmişti ama kumaşları gerçekten kaliteli degil , dikişleri felanda sağlam değil. Hep büyük beden almıştim ama rastgele kalıplar geldi üzerinde beden felanda yazmyordu çoğunda küçük bedebler gelmişti nacizane tavsiyem ben önermem dikişleri koptu çabuk eskidi kumasi, memnun kalmayan bir kaç arkadaş duymuştum burada da