Bebeğim bugün tam 7 aylık oldu. Fakat hâlâ desteksiz oturamıyor. Destekli oturtmaya çalıştığımda istemiyor, sıkılıyor ,kısa sürüyor. Mama sandalyesinde alıştırma yapıyorum onda biraz daha iyi oturuyor. Alıştırmak için başka ne yapabilirim. Sizin bebekleriniz kaç aylıkken oturdu?