Oykunil Xocugum 23 günlük 2 gündü hic uykuya dalamiyo hep sancısı var surekli alttan gaz cikariyo ama gecmiyo yaşayan oldumu
Gurbetciannee0506 Oykunil normal bu aylarda bioga gaz damlası var bağırsak düzenleyici ondan kullanabilirsiniz. Ne kadar gazı çıksa da tam rahatlayamıyordur demek ki
A_hanbebek Oykunil alerjisi olabilir kakasino takip edin mukuslu kanliysa sut ve sut urunlerine alerjisi vardir bizdede aynisi oldu
Gurbetciannee0506 Oykunil benim bebeğim 4 aylık nerdeyse benim de öyle gazı çok atak dönemi uyumamaya bahane çok yani 😊