Sevgili anne kendi bebeğim den örnek vereyim . Sadece anne sütü ile besleniyor . Bir aylık dan beridir goturmediğim hastane gitmediğimiz doktor kalmadı. Her zaman kakasını 7 ile 10 günde bir yapardı . Hiçbir sorunu da yoktu kabız falan da değildi, ikinma yada bir rahatsızlığı da yoktu . Doktorlar hep normal dedi yani. Şu an 4 buçuk aylık halende öyle