AmineZN Dün ilk doğumumu yaptım affedersiniz büyük abdestime çıkmak istiyorum ama olmuyor bana yardımcı olabilir misiniz
1lina1anne AmineZN dubalac kullanabilirsiniz sivi beslenin bir sure ilk gunler zor olur bende 4.gun falan cikabilmistim cok zorlamayin kendinizi allah korusun basur falan olursunuz
Mgtlh AmineZN evet zorlamayın kendinizi normal sonuçta bu gibi şeyler. Hayırlı olsun bu arada 😍 Rabbim sağ salim büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲
Cennet24 AmineZN canım daha yeni olmuş çıkamaman normal demir ilacı da kabızlık yapıyor bolbol kayısı konposto icebilirsin rezene icebilirsin hem sut yapar hem gazını alıp hazmı kolaylaştırır zeytin yağı bı kaşık iç biraz normale dönene kadar böyle devam eder ama rezene tohumunu al sabah akşam bir su bardağına 1seker kaşığı koy sıcak su üzerine doldur demlensin 5dakka kendi kendine sonra tüket senin gazını çıkartmanıda saglicagi için bebeginde gaz sancısını azaltıp ona yardımci olur
esrefiMahlukatAnasi AmineZN merhaba, hayırlı olsun bebişiniz. Sağlıkla büyütün inşallah. Kayısı hoşafı vs deneyin ama bence doktorunuza sorarak ilerleyin bu konuda. Hoşaf vs tesir etmediğinde kabızlık ilerleyebiliyor, sonrası daha zor olmasın sizin için.
Sinemikra 1lina1anne ben sezeryan dogum yaptım ıkı ay oldu ve sıvı tukettıgım halde 3 lavaboya çıkamadım bıraz ben de korktum oyle kendimi zorlamadım bile diyebilirım Hanı zorlamama sebebim de dıkıslerden dolayı açılma felan olmasın diye ama şuan sankı basur gıbı oldum sanırım ama o kadar kendimi zorlamadım yanı nasıl oldu anlamadım
1lina1anne Sinemikra bagorsaklarin assagiya inip yerlesme eski halini alma sureci var evet ama sizinki cok uzun zaman boyle bence dr gitmelisiniz gaz cikarabiliyosunuz ama dimi bu arada zorlamasanizda kabizlik ishal basur yapiyor umarim o sizi zorlamaz berbat bisey
Sinemikra 1lina1anne evet gaz çıkarabiliyor ve hıc gabızlıpım yok yanı gunluk de cıkıyorum lavaboya hiç anlamış degılım çok zor bırsey o an ki durum
Deletedmom_71 AmineZN bence çıkamamıştim uzun süre ve çözümü erik hosafinda buldum o kadar rahatlattı ki beni şükür sonunda çıkmaya başladım sende deneyebilirsin.
Esma_mutlu42 AmineZN bende aynisini yaşadım kuzum sakin ha yapmaya çalışma zorlama bol bol sivi ic kayısı meyvesuyu ic bol bol su iç ekmekten uzak dur . yapamadim ben 10 gün kakami afedersin hem korktum yirtilicak dikislerim diye hemde yapamadim doktora bile gittim soyledim surup verdi fayda etmezse dort saate bir kullan dedi ama hicbir sekilde tuvalete cikmami sağlamadı geldiğinde az az yaparsin cok dikkst et zor bi durum