bloggeranne kundakda yatıyordu önce uyku arkadaşı alıp kundağa bay bay dedik ona alışınca da dedim uyumak istiyorum sabah ilk uykuyla başladım koydum uyku arkadaşını yanına açtım telefondan pis pis ayağında hafif salladım uyudu hemen ikinci uykuda hiç sallamadım ayagimdaydi sadece 3 uykuda da beşiğine koydum az huzursuz oldu ama baktı yanındayım uyudu hepsinde 1 saat uyudu en az sonra akşam 6 da yatırdım sabah 7 buçuğa kadar kesintisiz uyudu sallamadan hemde bir iki defa uyanır gibi oldu sabaha karşı pis pis açtım sadece bende mis gibi uyku uyudum dünya varmış be 😃