Direk buzluğa attıysanız bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Bende aldığım et veya tavuğu parçalara bölüp direk atıyorum.şuana kadar bir sıkıntı olmadı şoklandığı için bişey olmaz diye düşünüyorum. Kurban eti bitmeyenler bile var hala tüketen😛et ve tavuğun fiyatı uçtu gidiyor ziyan etmeyin. 🥰