Annekizz Akşam yapmıştım öyle 5 dakka falan beklemedim attım adetime 3 gün var az önce çöpte gördüm hayalet belli belirsiz çizgi gördüm resim çektim ama gözükmüyor çizgi sizce kuruma çizgisimi yoksa tekrar yapıyımmı ?
Aalime Annekizz bende oyle ogrenmistim gebeligi zar zor gozuken bi cizgi vardi ben haric kimse gormuyordu 4saag sonra cikmisti cizgi hcg 67 ydi 😂 hadi hayirlisi olsun hakkinda yarin kan verin bence
Aalime Annekizz oh ne guzel yaaa tam zamaninda olmus olur bende 12ayi goruyumde 2.yi yapim diyorum beraber buyurler bence cok guzel olur yaaa ayy minik minikler😍😍