Oğlum 21 aylık ve emzirmeyi bıraktım çok zorlayıp çok sık uyandığı için ama hala kaçta yatarsa yatsın gündüz de ister kısa ister uzun uyusun gece 2 de mutlaka kalkar malesef bazen saatlerce uyumaz şimdi olduğu gibi bazende uyusada üçte dörtte beş buçuk altıda yine sürekli kalkar malesef yaşayan çözüm bulan var mı