Melike21hyt
Tek bir resimle primanın reklam yüzü için sizi çağırmaları sizce de saçma değil mi? Maalesef Türkiye’de güvenilir olan çocuk cast ajansı yok hepsi çağırıp kayıt yaptırıyor ön ödeme olarak 200 ila 1000₺ arası ödeme yapıyorsunuz sonra siz sağ onlar selamet 😊 birde naçizane tavsiyem bu tarz işletmelerle, özellikle reklam şirketleri ile bebeğinizin fotoğrafını paylaşmayın yarın birgün izniniz dışında ahlaki değerleri olmayan bir platformda karşılaşırsanız hiçbir muhattap bulamazsınız