Uyku işi şans işi. Kimi diyor 9 saat uyuyo acıkır mi vs . masallaahh tabiki ama doğdu doğalı sabahliyiruz. Diş falan başlamadı daha huyu böyle. Dün gece hele hiç uyumadım toplardan 1buvuk saat belki uyumus olabilirim ve ennn fazla maksimum şimdiye kadar 4saat uyuduğum olmuştur o da yat kalk toplam.😂 Bayilacagim artık enerji sıfır.cok şükür Rabbime ama bizlerinkilere de sağlıklı uyku versin. Sabaha kadar uyusun demiyorum ben 3 4 kez uyansın yetmez mi 😥