[silindi] Merhabalar bebeğim 5 aylık. Tadımlara başladık bugün ve ilk havuç verdim ezerek. Aslında güzel yemişti sabah ama gece kakasında o yediği havuçlar aynen ezdiğim şekilde çıkmış . Neden olabilir normal bir durum mudur? Yaşayan var mı ?
Ebru-isil [silindi] fazla gelmiş olabilir ama ilk zamanlar oluyor bu şekilde bagırsakları alıştıkça normale dönüyor
EsZe [silindi] normal 👍 başlarda hep öyle çıkar direkt görürsünüz kakada yediklerini. Hiç sindirmiyor gibi. Sonra azalıyor
[silindi] Ebru-isil teşekkürler acaba erken mi başladım Veya yanlış gıdayla diye düşündüm . Öyleyse devam ediyim ?
[silindi] EsZe teşekkürler acaba erken mi başladım Veya yanlış gıdayla diye düşündüm . Öyleyse devam ediyim ?
EsZe [silindi] Doktorunuz ne zaman başlamanız gerektiğini daha iyi bilir tabi ama biz 6bucuk aylıkken başladık erken doğduğu için. Bizim de aynı şekildeydi yani bu sebepten bırakmanız gerekmez diye düşünüyorum
fatma_erva Mommqueen Biz de 5 ay 25 günlügüz daha başlamadık 5 güne başlıcaz allah izin verirse . Mesela başladığınız sebzeden gu nde ne kadar verdiniz
Mommqueen [silindi] aslında dr muz 4,5 aylıkken yulafla başlamamı söyledi ama ben erken ek gıdayı doğru bulmadgım içn 5,5 aylık başladık tam
Mommqueen fatma_erva bizim doktorumuz günde 2 kez 1-2 tatlı kaşığı olarak vermemi söyledi ben 3 gün kuralıyla ilerliyorum ilk gün 1 tatlı kaşığı ikinci gün 2 üçüncü gün 3 tatlı kaşığı olarak verıyorum 🌸