Normal gebelik testlerinde 1 hafta gecğnce belli oluyo yarın bi test yap için rahat etmezse sağlık ocağında kan ver en doğru sonucu bu şekilde alırsın canım yine gebelik cıkmazsa bi kadın doğum uzmanıyla görüsüp ultrason baktır hormon testi ver bende 2 aydır adet olmuyorum pko hastasıyım bekarlığımdan beri böyle malesef ama evli olunca insan yine bi tırsıyo😅 bende yarın test yapıcam