Merhaba Tuğçe benim kızım 45 günlük 20inci günlerde bende senin gibi çaresizce ne yapacağımı düşünüyor herkese soruyordum gaz mı kolik mi ayırt edemiyordum ama bir kaç yöntemle gazı çıkarmayı öğrendik. Öncelikte biogaiaya devam et günde bir kez akşam üzeri 5 damla aç karnına sonra emzir. Sab simplex gaz ilacı al günde 4 kez 10 damla kullan emzirmeden önce. Bebeklerinin iki ayağını pedal çevirir gibi iki elinle tut hızlıca çevir o arada çok kasacak kendini ama yorulup arada serbest bıraktıkça korkmadan ayaklarını karnına doğru güçlüce bastır öyle bir gaz çıkaracak ki şaşıp kalacaksın. Bunu arka arkaya gazı bitene kadar yapmalısın. Yani ses gelmeyene kadar. Mutlaka her emzirme sonrası çok zorda olsa gazını çıkar. Ve kaka yapabilmesi için bebeğini iki koltuk altında tut ve çömelir pozisyonda yere ayaklarını koy. Mutlaka ayaklarını bükmeli. Önce sancıdan baston gibi dik durmaya bağırmaya çalışacaktır ama yorulup ayağını büktüğünde o pozisyonda beklet. Alaturka bir tuvalete oturur gibi hayal et bebek o şekilde durmalı hemen kaka yapacaktır hemen yapmazsa defalarca tekrar onu dikeltip tekrar çömeltmelisin mutlaka öğreneceksin ve kaka yapınca da çok rahatlatacak. Ve en önemlisi zaman canım anne. Benim kızımın kendi kendine bir köşede de gaz çıkarması 35 günü buldu bazılarında 3 ay bazılarında 6 ay sürüyormuş ama mutlaka düzeliyor. Sen ne kadar yardım edersen o kadar iyi. Sorun varsa yardımcı olmaya çalışırım. Sevgiler 🧡