Canss3535 kolik bir bebeginiz varsa ki sanırım kolik hiç bir gaz damlası fayda etmez. 3 ayda azlıcak 4. Ayda biticek. 6 ay uyumadım ben hiçbir yerde uyumadı 15 dka uyusa diye dua ediyordum öyle öyle geçti şimdi şükür diyorum. Sabrediceksiniz geçmesini bekliyceksiniz.