8.5-9 aylık bebe anaları. Bir ayı geçti red yasiyoruz. 2.30-3 saat bekliyorum yine yemiyor. Gördüğü gibi başını iki yana sallıyor. Sürekli post açmaktan gına geldi artık. Doktora da çok götürdüm çok şükür tahlilleri temiz kanı düşük sadece ama düzenli olarak ocean microfer kullanıyoruz. Multivitamin olarak polivit kullandık ise yaramadı, vitagil aldık en son o da işe yaramıyor. Ne yapmam lazım? Bu reddi yenen oldu mu?? Sadece anne sütü ona yeter mi ki? Of aşırı üzülüyorum bu duruma..her yaptığım ziyan her yaptığım çöp. Blw de yaptım eline alıp mıncıklıyor😭