egeninanns CananEce bu saatten sonra çok anlamsız zaten dişleri de çıkmıştır kullanmaması daha sağlıklı
birmelekannesiiio CananEce hiç alıştırma KESK’e bende alıştırmasaydım gece kaç defa ağlıyo emziği düşünce 😂
emsare Bıraktırıyor insanlar o yaşlarda siz neden alıştırıyorsunuz. Bunca zaman almamış neden şimdi gerek duydunuz
CananEce emsare bunca zaman denedim ama başarılı olamadım göğsümden inmiyor çünkü uyku düzeni de yok hep beni istiyor yanında
CananEce egeninanns böyle söylemek gerçekten çok kolay ama gece boyunca mememin ucuna kan toplanıyor resmen açıdan uyuyamıyorum
egeninanns CananEce benim oğlumda emziği bıraktı ve evet kolay dediğiniz şeyi yaşıyorum sabaha kadar emiyor . Ama emzik çare değil