Nrcn87 4.5 aylık oğlum var 2 gündür günde 3veya 4 kere ishal şeklinde kakasını yapıyor öyle aşırı yapmıyor az az kokusu var ama ateş kusma huysuzluk yok sadece ishal olmuş doktora götürmeye gerek var mı şimdilik