Ozlemrc Canım bence tercih etme. Çünkü kahveden kafeini çıkarırken kimyasal kullanılıyor. Doğal bir işlem değil. O kimyasal kahvede ne kadar kalıyor ne zararı olacak tam anlayamayız. Kafeini alman daha sağlıklı 😅 günde bir fincanı geçme yeterli demişti doktor. Bende araştırdım baya zararlı olduğunu duyunca kafeini sınırlı tüketmeyi tercih ettim.