ayyi21 Dogumdan sonra metabolizmam acayip yavaşladı. Çay, kür önerebileceğiniz şeyler var mı Kesin còzümlü
Egurbuz20 ayyi21 emsirmiyorsan kayısı çayı her akşam iç yat gün boyu 2-3 defa WC ye çıkmak istiyorsan da günde iki defa iç sabah aç karnına ve gece yatmadan önce bende de çok oldu çözümüm bu oldu
Egurbuz20 ayyi21 bebeğinizi emzirmiyorsanız için ama özellikle belirteyim bana doğadan marka çok iyi geldi
Egurbuz20 ayyi21 bebeğinize de geçer anne sütünden kesinlikle içmeyin o zaman yazık günah bebeğe. Çünkü içeriğinde sinemeki otu falan da yazıyor bir süre daha bekleyin
ayyi21 Egurbuz20 aynen bi an heyecanlanmistim ama emzirme doneminde sonra deneyebilirim aklımın bi köşesinde