yenianneadayi2208 Merhaba arkadaşlar Gaziosmanpaşa da önerebileceğiniz , tecrübe ve bilgisine güvendiğiniz iyi bir hekim var mı ? Muayene ücretleri ile birlikte yazarsanız sevinirim. Bir de istediğinizde gece gündüz ulaşabiliyor musunuz ???
buselidunya yenianneadayi2208 Gaziosmanpaşa ‘dayım ama düzenli olarak gittiğim bir çocuk doktoru yok malesef, üstte kalsın 🥲
Babyisot yenianneadayi2208 Belde tıp da Osman bey var öneri üstüne gitmiştim bende düzenli olarak gitmiyorum annem İstanbul da onun yanına geldiğim zaman gidiyorum ilgili iyi bir doktor telefon numarası veriyor dönüş yapıyor ama muayenesi ne kadar di hatırlamıyorum 200 u gecmiyordur Bir de medicalde gafur beyi öneriyorlar arkadaşim oraya götürüyor o memnun ben hic goturmedim
Bogaannesi yenianneadayi2208 bilgedeki cocuk doktoruna gitmeyin de nereye gidersenz gidin. Ne zaman gitsem kizimi delik desik ediyolar kan alamiyolar 50 yere igne sokuyolar biz alamiyorz bebek yogum bakima gondericem ordaki hemsire alicak diyo sonrada yemin ederm 2 kere yasadim bu ani elleri mosmor oluyodu ne zaman gotursem. Allahim kimseleri dusurmesin oralara iyi olsunlar onlar
Sevinc24 yenianneadayi2208 sakinliği insanı rahatlatıyor panik biriyimdir o da bi o kadar sakin ben orada doğum yaptım o şekilde tanıdık
AselinnAnnesi Sevinc24 bende Öznur hanıma götürüyorum ama ocağa kadar izinli imiş kaldık yine doktorsuz:(
Gelintekin Medikal park da Gafur bey var. Doğumdan itibaren hep ona gidiyoruz çok ilgili mesajlarıma da hep dönüş yapıyor sağ olsun.
BARTUMOM yenianneadayi2208 gop avrasya hastanesine Dç dok. Ahmet Hakan Gedik hocaya gidiyorum Doğduğundan beri 1 yıldır yani çok memnunum numarasında veriyor çoğu zaman zaten ordan görüşüp bilgi alıyorum