Hanımlar 22 aylık kızımın 4 beş aydır uyku düzensizliği var gece 4 lerde yatıyo öğlen 12 de kalkıyo akşam üstü yatıyo bu şekilde. Her yolu dnedım ama bir sonuç alamadım en son arastırmalarm sonucu bir yerde bay bay night uyku damlasını duydum bugün aldım 23 damla verdim akşam 22.00 da bir saat sonra uyudu ama 23 te kalktı neden böyle oldu anlamadım var mı bu damlayı kullanan nerde hata yaptım acaba