Bizim doktorumuz bebeyağı sürmeyin dedi. Benim kızım biraj da alerjik belki ondan demiştir ama yağı bıraktık. Mustelanın stelatopia losuonunu kullanıyorum. Stelopia serisi hasas ciltler içinmiş, kuzenim dermatolog o önerdi. Yüzünede sürüyorum. Bir tanıdığımız da saf zeytinyağı sürüyordu ama ben birkaç kere yapıp bıraktım. Bi zararını görmedim ama bilemedim alerjik de olduğu için iyice dokunur mu diye.