EzelAliAkcam Instagramda gördüm dis cikarama döneminde kullanan var mi faydasini goren varsa bende denemek istiyorum ama korkuyorumda bi yandan yan etkisi olur diye
edanurseverr EzelAliAkcam ayy bende aldım bugün ondan yan etkisi yok yazıyor içeriğinde bitkisel zaten ama daha kullanmadım burda bekliyimm😌😌
25moonlight2021 EzelAliAkcam hiçbir yan etkisi yok. Kutusunda da yazıyor zaten. Kızım 2 diş çıkardı. Tetagil sayesinde hiiç anlamadı bile ne ateş ne huzursuzluk ağrı acı hiçbir şey hissetmedi çok şükür
nilhande EzelAliAkcam Ben Osanit kullanıyorum o da diş topu. Memnunum, kızım sakinleşiyor onu verince.
Cennet-Kokulum EzelAliAkcam Yan etkisi yok korkmayın ben oğluma 2-3 kutu kullandım. Gerçekten çok iyi rahat ettiriyor.
EzelAliAkcam Ay cok tesekkur ederim hepinize en yakin zamanda gelir insallah cunku ne uykularimiz kaldi ne huzurumuz surekli ağlıyor 😪 5 ay 4 günlük
Ozlemaras EzelAliAkcam Ben kullandım hiçbir yan etkisi olmadı ama faydası olduğumu tam emin değilim açıkçası
Bebegimm1 EzelAliAkcam yan etkisi yok bitkisel bebegime kullaniyorum 5 aylikken dis cikarmaya baslamisti tetagil aldm 2 hafta sonra disleri cikti suan 10 tane disi var ve sorunsuz cikti hepsi ben çok memnun kaldim