4 aylık bebeğim süt alerjisi var. 3 ayda hiç cekmedigimiz gaz sancısını çekiyoruz zaten uyumuyordu iyice uyuyamaz oldu. Karnı sürekli gurul gurul ne gaz çıkarabiliyor ne de kakasını yapabiliyor. Bu damlayi doktor önerdi uykusunu düzene sokar gaz sorununu çözer diye. Kullanan var mı acaba?