aysglykaya 15 günlük bebeğim bezini açtığımda çişini yapıyor sıkıyor kendini bugünler de kabız olmus o nedenle mi çişini yapmakta zorlanıyor olabilir bazen yapıyor bazen yapamıyor lütfen yardımmm
aysglykaya Karakiz yok hayır bazen çişini kendiliğinden yapabiliyor yeni mama aldık o kabız yaptı sanırım kabızlık etki etmiş olabilir mi acaba normalde kakasını çişini cok düzenli yapardı
aysglykaya Karakiz sma pro kullandık gayet iyidi eşim SMa gold almış bişi olmaz diye başladım 3 gündür ve 3 gündür kabız
Karakiz aysglykaya biz bebelac kullaniyz cok memnun kaldm sma aldm tadini begenmedi oylece birine verdm bebelac cok iyi kabizlik yapmiyo sindiriyoda bi deneyin kabizlik zor cnm