Miraytos Merhabalar Bebeğim 2aylik ama aşırı derecede salyalaro akiyor çoğu zamanda baloncuk yapiyor ağzıyla dış zamanına daha çok var yaşayan varmı mormalmidir
Ayaniz Miraytos dişe daha var o aylarda başlıyor o şekilde devam ediyor bizimde 2 aylıkken başladı şimdi 4 bucuk ay oluyor hala aynı sekilde..
Janset2105 Miraytos bizimde o zamanlar başladı tükürüğünü kontrol etmeyi bilmiyorlar daha 😀 5 aylık olduk ağız akıntısı azaldı ama baloncuk ve köpük çok yapmaya başladı bu ara 😀
Busra77 Normal canım 3 ay 7 gunluguz hala devam ediyo gülerken bile boloncuklu gülüyor artık 🤦♂️ tukuruk bezleri daha çok çalışmaya başlamış ve bunun kontrolünü öğrenemediler daha 😂
snyck Miraytos 1ay 18gunluk kızım bizdede arttı baya bide parmaklarını ellerini emmeye başladı iyice tükürük salıyo 😊
Miraytos Teşekkürler, internette biraz araştırdım reflü falan yazıyor bağırsak problemi yaziyor korktum 😊
Dildeniz Miraytos bizim de o ayda başladı ve 5/5 aylıkken ilk 6 ayında ikinci dişini çıkardı ama kişiye göre değişiyor bu durum
Aryakuzu Miraytos benim kizimda 2ay 20 günlük aynisini yapiyor elinide agzina aliyor ama bence norml bunlar
Mervee__mehmett__ Bn kızım da 2 aylık hatta bazen bu kiz diş mi çıkaracak diyrium demekki sadece bizde degil genel olrak bebeklerle varmış insaAllah kötü bbisey degildir
Miraytos Doktorumuza göründük çok şükür skntili bir durum olmadigini soyledi tükürük bezleri çalışmaya başladığı ve yonetemedigi için olurmus hepinize teşekkür ederim Rabb'im evlatlatimzii sağlıkla büyütmeyi nasıp etsin