Azraymm https://www.hizliresim.com/7x6be2v yeni alındı ebebek baby plus markadır kullanamdığımız için satıyoruz 550 tlye aldım kullanılmadığı için en son 450 ye bırakıyorum https://www.hizliresim.com/7x6be2v
Kuzeyin_annesii Azraymm canım neden hemen bi savunmaya geçiyorsun sakin ol. Satış yapamazsın bu şekilde insanlar 100 TL fazla vereyim sıfırını alayım der. O arkadaşda o yüzden söylemiş. Her şeyi kötüye çekmeyin ya
Azraymm Kuzeyin_annesii zaten sakinim direk bu yorumun yapılması itici ben kullanılmadığını belirterek söylemişim zaten sıfırını almak isteyen zaten alıyor