Hlyazsoy 3 ay 13 günlük bebegim ön alttaki iki dışten biri patladı biri de belirgin. Böyle erken dis çıkaran bebisler var mi? İleride dis nasıl oluyo hemen çürüyo mu ?
agacsizkoala Hlyazsoy hay maşallah, oğlum da beş aylık başladı diş çıkartmaya bir yaşına geldiğinde dişlerinin çoğu çıkmıştı, beni de çok korkuttular erkenden çürür erken çıkan diş diye , iki buçuk yaşında şuan gayet sağlamlar
Svvl08 Hlyazsoy benim ilk kızım şu an 5 yaşına girmesine 3 ayı kaldı ilk dişini 3.5 aylık ikincisini 4 aylıkken çıkardı dişlerinde hiçbir problem yok gayet iyi durumda hala 😊
Hlyazsoy agacsizkoala sürekli çevreden bende aynı şeyi duyuyorum erken çıkmış erkenden dökülür çürür agri yapar cocuk huzursuz olur. Erken çıkan dis sıkıntılı olur vs vs bir sürü şey 🤦♀️ netten vs araştırdım baktım 4 7 ay arası normal diyo ama ister istemez aklıma da takıldı tecrübesi olan varsa diye sormak istedim teşekkür ederim cevapladiginiz için ☺
Hlyazsoy Svvl08 maşallah Maşallah daim olsun sağlığı inşallah 🤲 hep bu çevreden aldığımız duyumlar işte ne kadar araştırıp baksakta illa içimizi bi kurt kemiriyo🤦♀️
agacsizkoala Hlyazsoy banada aynı şeyleri söylediler ama iyi oldu diyorum bende , uzun süre çekmedi diş sancılarını erkenden çıktı bittiler üst üste üst üste hepsi çıktı aradan , kötü değil iyi yönlerini düşünün 😁
Hlyazsoy agacsizkoala kesinlikle 😊 ikincide patladı🤦♀️ doktora kontrole gittim nesi var çıkmışsa ne güzel işte sevinmeniz lazım dedi zaten 😅 Bakalım diğerlerine daha vardır herhalde onlarda gelmez hemen diye düşünüyorum